CAMINO PORTUGUES

22 augustus 2019 - Heibloem, Nederland

22 augustus 2019 - Roggel, Nederland

Hallo Volgers,

De voorbereidingen voor onze camino Portuguese zijn al een tijdje in volle gang,
in Heibloem en omgeving hebben we de paden al weer plat gelopen. Tussendoor zijn we in Zuid-Limburg onze hoogte meters gaan halen. Een goeie oefening was de vierdaagse van Berg en Terblijt, daarbij waren het ook nog een geweldige mooie route's in een geweldige omgeving echt wel,zie foto's.
Deze reis gaat echter niet zo lang duren het zijn dan ook maar 250 km maar ons kennende zullen er dat wel een paar meer worden 😂🤣 we zullen drie weken weg blijven waarvan we zo'n 16 dagen willen lopen, de rest van de tijd gaan we besteden aan het bekijken van Santiago en Porto. 👀😆
Volgende week donderdag 29 augustus vliegen we naar Porto en vandaar zullen we onze nieuwe uitdaging starten.
Op deze blog doen wij verslag van onze Camino.
We hebben de e mail adressen van onze vorige Camino gebruikt, voor die ons niet willen volgen log je gerust uit.
De 29 ste blijven we in Porto en 30 augustus gaan we in de vroegte van start richting Matosinhos
Vandaar ons volgende bericht. 👫

Dag negenenveertig 21 juni »

IMG_6046_resized20190822_105851_resizedIMG_5971 (1)IMG_6030_resizedIMG_5969 (1)20190822_112502_resized

1. Hans & Alida:
    23 augustus 2019
    Wow Jos en Lenie wat gaaf dat jullie de Camino Portuguese gaan wandelen.
    Wij wensen jullie heel veel wandelplezier en geniet er samen van en van al dat moois dat jullie onderweg tegenkomen
    Ik ga jullie zeker volgen want het staat op de planning om volgend jaar met mijn schoonzusje de Camino Portugués Coastal te gaan lopen!!
    Buen Camino!!
  2. Lies:
    23 augustus 2019
    Wij gaan Julie zeker volgen, met een lach en een traan, ZO TROST 👍💞 Wiel en Lies.
  3. Math en Els Janssen:
    24 augustus 2019
    Jos en Lenie, wij wensen jullie heel veel wandel 👣en kijkplezier👀 met en tijdens deze prachtige wandeltocht 🚶‍♂️🚶‍♀️vanuit Porto naar Santiago 🏰! Jullie hebben blijkbaar de smaak te pakken, chapeaux 🎩 want doe het maar eens👏! Het zijn toch heel wat kilometers, en dan ook nog berg op, berg af🏞️, op soms heel oneffen paden😓. Maar dan krijg je ook de mooiste uitzichten onderweg 👌. Geniet ervan, dan genieten wij op afstand met jullie mee 😉. Math en Els 😘