Eerste dag,

4 mei 2017

Het was me een dagje wel vandaag, een echte reisdag.

5 uur opgestaan voor de drukte naar Chaleroi Jeroen heeft ons gebracht. Vandaar met het vliegtuig naar Biarritz daarna met de bus naar Pau, en vanuit Pau met de trein naar Oloron Sainte - Marie daar in ons hotel aangekomen een zeer vermoeiende dag  douche eten en naar bed, ik kan de slaap niet vatten vandaar al dit verslagje. Morgen 7 uur ontbijt om 8.15 gaat de bus naar Somport vandaaruit gaan we lopen 850 kilometers ( als het goed is ) wij gaan er voor.

Morgen meer groet Jos en Lenie.

1. Lies en Wiel:
    Succes xx
  2. Ger en Wies:
    Succes!
  3. Marianne en Jacques:
    5 mei 2017
    Jos en Lennie, wij wensen jullie veel plezier, succes en mooie herinnering foto's.
    Gezond en wel terug voor straks.
  4. Math janssen:
    5 mei 2017
    zet `m op en geniet ervan.
    Math en Els
  5. Veronique Peeters:
    Hoi hoi,

Allereerst een hele reis om op het startpunt te komen. Het is het zeker allemaal waard. Jullie vallen van de ene indruk in de andere en er zullen ook vast moeilijke momenten zijn. Ga ervoor en maak er een onvergetelijke herinnering van! Veel liefs van ons 3 uit Herten
  6. Els boonhof:
    5 mei 2017
    Toi Toi Lenie en Jos . De spits is eraf . Afscheid nemen ,vermoeiende reis. Nu maar weer met de neus voorruit. Liefs Ton en Els
  7. Belinda:
    5 mei 2017
    En de reis is begonnen. Toi toi toi
  8. Wim Peters:
    5 mei 2017
    Heel veel succes, plezier, mooi weer en heel weinig blaren
    Wim
  9. Sonia:
    5 mei 2017
    Heel veel plezier, succes voor deze mooi reis.
    Deseo vos mucho placer!! Y mucho nuevo amigos!
  10. Joke:
    5 mei 2017
    Hoi Lenie en Jos jullie reis is begonnen met ietwat terugslag, maar dat mag de pret niet drukken. Ik wens jullie een ongelooflijk mooie en inspirerende tocht op jullie reis.
    Geniet van alle mooie dingen op jullie pad. Ik ga dit weekend weer twee etappes lopen in Nederland op het Jacobspad en slapen in klooster in Steijl bij de blauwe zusters.
    BUEN CAMINO zoals wij pelgrims onder elkaar zeggen.
  11. Helene Fredrix:
    5 mei 2017
    Wij willen jullie een heel fijne en onvergetelijke reis met veel mooie ervaringen, kennismakingen met andere reizigers ( en dat zal zeker gebeuren) en veel mooie momenten.

Wij gaan jullie volgen via de blog en zijn zeer benieuwd.
    Veel loopplezier
  12. Helene Fredrix:

Veel loopplezier!!
  13. Helene Fredrix:
    Veel loopplezier!!!!
  14. Gerrie Vestjens:
    Ha Jos en Lenie
    veel wandelplezier en geniet ervan. het is een hele wandeling maar je doet vele ervaringen op. grt Gerrie
  15. Ben en Betsie:
    Jos en Lenie
    Heel veel wandelplezier en we kijken uit naar jullie ervaringen.
    Groetjes Ben en Betsie
  16. Wilbert en Suzanne Delissen:
    6 mei 2017
    Eindelijk is het dan zover! Waar jullie de afgelopen maanden naar toe hebben geleefd en jullie zo op verheugd hebben. Heel erg veel succes en geniet er vooral van!
    Groetjes Suzanne en Wilbert
  17. Nora:
    6 mei 2017
    Heerlijk om jullie reisverslag te lezen