Camino Portuguese

22 augustus 2019 - Roggel, Nederland

Hallo Volgers,

De voorbereidingen voor onze camino Portuguese zijn al een tijdje in volle gang,
in Heibloem en omgeving hebben we de paden al weer plat gelopen. Tussendoor zijn we in Zuid-Limburg onze hoogte meters gaan halen. Een goeie oefening was de vierdaagse van Berg en Terblijt, daarbij waren het ook nog een geweldige mooie route's in een geweldige omgeving echt wel,zie foto's.
Deze reis gaat echter niet zo lang duren het zijn dan ook maar 250 km maar ons kennende zullen er dat wel een paar meer worden 😂🤣 we zullen drie weken weg blijven waarvan we zo'n 16 dagen willen lopen, de rest van de tijd gaan we besteden aan het bekijken van Santiago en Porto. 👀😆
Volgende week donderdag 29 augustus vliegen we naar Porto en vandaar zullen we onze nieuwe uitdaging starten.
Op deze blog doen wij vestslag van onze Camino.
We hebben de e mail adressen van onze vorige Camino gebruikt, voor die ons niet willen volgen log je gerust uit.
De 29 ste blijven we in Porto en 30 augustus gaan we in de vroegte van start richting Matosinhos
Vandaar ons volgende bericht. 👫

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ans Arts- van Lier:
    Hoi Lenie en Jos.
    Ik ga jullie weer volgen. Ook voor mij nog steeds een uitdaging om naar Santiago te gaan. Maar eerst de opleiding Verzorgende IG af hebben (April 2020).
    Heel veel plezier en wandelgenot samen.
    Groetjes,
    Ans
  2. Ben en Betsie:
    Hoi Lenie en Jos,
    Onze zegen hebben jullie, we zullen de verhalen met veel plezier weer lezen, veel succes en veel plezier geniet er maar van. Groetjes Betsie en Ben
  3. Ger en Wies:
    22 augustus 2019
    Ja leuk dat jullie ons weer mee laten delen. De vorige keer hebben we ook zo genoten van jullie verhalen. We zien ze weer met belangstelling tegemoet. Wij wensen jullie heel veel succes en geniet er weer van. Groetjes Ger en Wies
  4. Alma:
    Hallo Jos en Lenie
    Wij wensen jullie alvast heel veel succes en vooral HEEL VEEL PLEZIER!!
    Geniet van jullie wandel uitdaging in Portugal!! 👍👌🍀🙏😘
    Met vriendelijk groet Alma Vaes
  5. Moniek:
    22 augustus 2019
    Ik wens jullie veel plezier en succes met deze tocht!
    Groetjes Moniek vd Kerkhof
  6. Henk en Ria:
    Hoi Lenie en Jos,
    Wat leuk dat jullie weer gaan lopen en wij gaan jullie beslist volgen! Geniet van deze mooie tocht.
    Groetjes Henk en Ria
  7. M.Hendrix:
    Heel veel succes gewenst
  8. Ger en Thea:
    Hoi Lenie en Jos,
    Jullie hebben een nieuwe camino gevonden in Portugal. Allicht weer een uitdaging. Wij zijn weer heel benieuwd naar jullie mooie verhalen. Voor straks een goeie reis er heen, geniet ervan en een buen camino. Groetjes Ger en Thea.
  9. Manuela Verstegen:
    Kei leuk veel succes ik volg jullie weer, Groetjes Manuela
  10. Hannie:
    Hoi Jos en Lenie
    Wij van jullie met plezier weer volgen.
    Goede reis en veel wandelplezier.
    Liefs Peter en Hannie
  11. Francy:
    22 augustus 2019
    Hoi Lenie en Jos, wat n mooi vooruitzicht voor jullie! En natuurlijk ook voor mij want met veel plezier ga ik jullie reisverslagen lezen! Ik wens jullie een voorspoedige reis en weer n bijzondere tocht! I ❤️ Portugal.
  12. Patty Van lier:
    22 augustus 2019
    Geneet, haol druut wat veur uch maag zeen.
  13. Marianne Zijlstra:
    Beste Lenie en Jos,
    Wat een uitdaging, veel succes. Ben benieuwd naar de mooie foto's.
    Groetjes, Marianne en Jacques
  14. Ine Heijnen:
    Hallo Lenie en Jos,

Leuk. Zeker ga ik jullie weer volgen. Heel veel wandelplezier en niet teveel extra kilometers maken.
  15. Wilbert en Suzanne Delissen:
    Hallo Lenie en Jos
    Tuurlijk volgen we jullie weer, altijd leuk om te zien waar jullie zijn en jullie avonturen lezen. Voor jullie willen we verder alleen maar zeggen heel veel plezier en geniet er van!
    Groetjes Wilbert en Suzanne
  16. Lenie Koper:
    23 augustus 2019
    Leuk...ik ga jullie verhalen en foto's weer volgen...veel wandelplezier...en geniet!
  17. Toos:
    Veel wandel plezier.
  18. Gerrie Vestjens:
    25 augustus 2019
    Natuurlijk ga ik jullie verhalen lezen. Veel wandelplezier gewenst.
  19. Judith - Chiropractie Geleen | Leudal:
    26 augustus 2019
    We gaan jullie zeker weer volgen in de praktijk! Succes en vooral veel plezier en prachtige herinneringen!
  20. Wim Peters:
    28 augustus 2019
    Veel wandel plezier
  21. Helene Fredrix:
    28 augustus 2019
    Hallo Jos en Lenie,
    Wat een mooi vooruitzicht en veel respect dat jullie dit gaan doen.
    Ik zal zeker met veel plezier jullie reisverhaal volgen en lezen; ben benieuwd wat jullie zoal gaan meemaken.
    Veel succes en geluk tijdens de tocht. Groetjes Helene
  22. Jeroen Daniels:
    29 augustus 2019
    Super Trots op de liefste mama en pap van de wereld!!