22 April leudal

22 april 2017

LENIE:

Na een tijdje rust van wel een hele vervelende scheenbeenblessure zijn we zaterdag weer van start gegaan voor onze laatste trainingen 15 km Water Wandel Wereld Leudal een geweldige wandeling. Het plan is om dinsdag en donderdag nog een fikse wandeling te maken, en dan even rust. Nog wat quality time met onze kleinkinderen, en ook met onze kinderen natuurlijk.

Leudal rustplaats LitsbergLeudal

1. Jet:
    24 april 2017
    Hoi Lenie en Jos,
    Nog veel "plezier" en succes met de voor bereidingen en hele goeie reis!
    Dit wordt zeker een fantastisch "avontuur"!!
    Ik wens jullie een hele fijne vakantie en ook "sterkte", want dat zullen jullie ook af en toe nodig hebben. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto`s
    Heel veel plezier, lieve groetjes, Jet
  2. Lenie:
    24 april 2017
    Dank je wel Jet het zal zeker een mooi avontuur worden.
    Wij wensen voor jullie ook een onvergetelijke reis geniet ervan
    Groetjes vanuit de Heiboem.
  3. Karin Thommassen:
    25 april 2017
    Hoi Lenie en Jos,
    Wat leuk dat ik jullie mag volgen op jullie reis, wat een uitdaging gaan jullie aan !
    Ik wens jullie een geweldige tijd samen, geniet ervan en houd ons op de hoogte.
    groetjes, Karin
  4. Wilbert en Suzanne Delissen:
    26 april 2017
    Ha Jos en Lenie
    Wat een leuk idee om zo jullie reis verhalen, foto's enz. te delen met ons! Wij zullen hier zeker op kijken ! Wij wensen jullie heel veel plezier en hopen dat jullie een reis krijgen om nooit meer te vergeten! Heel veel succes met deze uitdaging, veel plezier en geniet er van!
    Groetjes Suzanne en Wilbert
  5. Ger en Thea:
    26 april 2017
    Hallo Jos en Lenie,
    Over een weekje is het zover. Op pad naar Santiago de Compostela! We wensen jullie een prachtige tocht toe, in een mooie omgeving en met bijzondere ontmoetingen. We zullen jullie zeker volgen.
    Buen Camino.
    Ger en Thea van oppe Ruiver
  6. Belinda:
    28 april 2017
    Jos en Lenie
    Heel veel succes met deze bijzondere reis. Veel geoefend/getraind, het gaat jullie vast en zeker lukken.
    Geniet!
  7. Lies en Wiel:
    29 april 2017
    Hoi Lenie en Jos, wij wensen jullie heel veel succes en wandel plezier. Maak er voor jullie een bijzondere ervaring van.
    Groetjes Wiel en Lies.
  8. Els boonhof:
    Hallo Lenie en jos.
    Wat ontzettend toevallig en leuk dat we jullie tegenkwamen en jullie nu ook kunnen volgen. Bovendien heeft het ons weer een goede tip opgeleverd .Gaan gelijk kijken of we in Roncevalles nog iets kunnen boeken.Bedankt. Vooralsnog veel wandelplezier en toi toi.
    en alvast voor donderdag goede reis.
  9. Hannie:
    Hoi Jos en Lenie
    wij wensen jullie heel veel wandelplezier.veel liefde en geluk en alles wat jullie tegen komen op jullie pad.wij gaan jullie zeker volgen. toi toi
    groetjes van Peter en Hannie van oet de Ruiver
  10. Veronique Peeters:
    30 april 2017
    Hallo Jos & Lenie,

Ontzettend veel plezier, ontdekkingen en succes gewenst tijdens jullie reis. Het zal op sommige momenten afzien worden. Maar de mooie herinneringen en de super mooie uitdaging zal jullie steeds weer helpen om verder te komen.

Geniet van elkaar en de omgeving. Let op jullie gezondheid!
    Wij zullen jullie volgen...

Bart en Veronique
  11. Ben en Betsie:
    2 mei 2017
    Jos en Lenie heel veel succes en wandelplezier op julle tocht naar Santiago groetjes en we zullen jullie volgen.
  12. Thijs en Leny Horyon:
    2 mei 2017
    Hallo Jos en Lenie,

Wat leuk dat wij jullie wandeltocht mogen volgen!
    Wij wensen jullie heel veel wandelplezier en natuurlijk een Buen Camino!

Groetjes, Thijs en Leny
  13. Els boonhof:
    3 mei 2017
    Hoi Lenie en Jos.
    Voor jullie begint het avontuur morgen.wij wensen jullie een goede reis en veel mooie wandelervaringen toe. Misschien zien we jullie nog ergens en anders kunnen we elkaar ontmoeten via ons blog. Toi toi en dat er voor jullie een mooie tijd gaat volgen. Groetjes Ton en els
  14. Math en Els Janssen:
    4 mei 2017
    Hoi Jos en Lenie,
    Het is eindelijk zo ver, vandaag gaat jullie grote avontuur beginnen! De grote droom van Jos en nu van jullie samen, want jullie gaan de uitdaging samen aan. Tof! Het zal zeker een nooit meer te vergeten ervaring worden. Heel veel suc6 en plezier onderweg!!!
    We gaan de komende weken met jullie meegenieten via deze blog en houden ondertussen thuis de boel mee in de gaten... :-).
    De groetjes van jullie overbuurtjes Math en Els