Dag zesentwintig 29mei

29 mei 2017

Hola volgers, alweer hartelijk dank voor al jullie lieve woorden! Die doen ons geweldig goed.

Eerst gisteren avond, we gingen een band voor het bovenbeen van Jos kopen en, gelukt !!
Onderweg kwamen we je dacht het al? De Australiërs tegen, ze willen morgen ook niet zover, oké!
Daarna gegeten in een onooglijk restaurant, maar wel heel lekker.
Intussen hebben we geprobeerd een slaapplaats voor vandaag te boeken, dat was niet zo gemakkelijk en is ons ook niet gelukt daarom toch maar 6 km meer dan de bedoeling was 23 km dus. Moet lukken !

Het is half zeven als we op zoek gaan naar ontbijt en om precies zeven uur lopen we "Carrión de los Condes " uit een stukje over de weg en dan een breed grindpad het veld in over de masita met alleen de natuur en de pelgrims​.
Wij lopen in ganzenpas achter elkaar Jos met zijn bandages en​ ik met de mijne, jammer voor jullie dat jullie dat niet gezien hebben. Ik voorop en Jos achter mij aan, tot we het ritme te  pakken hadden.
We gingen 17.5 kilometer zonder dorpjes of iets alleen maar lopen lopen en nog eens lopen !
En wonderwel ging het steeds beter. Er staat een lekker windje, en met de zon in onze rug laat het zich goed lopen.
Hier en daar waren wel picknick plaatsen daar gingen​ we even zitten, met ons broodje en maakte we een praatje.

De Duitse dame die​ we al eerder ontmoet hadden​ liep al een tijdje met me af,
Jos liep achter ons aan en had het druk met foto's maken.
En het was rond half twaalf toen we Calzadilla de la Fiesta zagen liggen, toch intussen wel zin in een kopje koffie en dan meteen maar de lunch "tortilla met spinazie" en brood dat smaakte ons goed. Greck en Bonny kwamen toen we net weg gingen, ze zouden toch ook nog verder lopen tot ziens en wij waren weer onderweg,  nog 6 km voor de boeg.
Daar waren ze weer de rode paden met de deadly stone' s en daar moeten we overheen.

In Ledigos  aangekomen waren we weer anderhalf uur verder. We hebben een hele mooie kamer
( ietwat steriel misschien wel ) daarover geen klagen.
En toevallig om in deze​ herberg? Greck en Bonny, we moeten er allemaal om lachen.
Nu zit ik hier met mijn poot omhoog en een zak ijs erop,ben benieuwd! Komt zeker goed.
En wat morgen het plan is daar moeten we nog overleg over hebben.

Morgen meer
Buen Camino.

1. Henk en Ria:
    29 mei 2017
    We lezen iedere dag jullie verhalen. We lopen mee maar niet over die dikke rode stenenZelf lopen we nu in Frankrijk. Buen camino Jos en Lenie. groetjes Henk en Ria
  2. Rinie en Wim:
    29 mei 2017
    Echte BIKKELS zijn jullie. Het is elke dag genieten van jullie verhalen..
  3. Ger en Thea:
    Hola Jos en Leny,
    Oei, oei, doe t rustig aan. Blessures moet je goed verzorgen. Hopelijk alles weer gauw hersteld. We kijken elke dag uit naar jullie verslag. sjoën om ucg op dees manier te kenne volge.
    groetjes van Oppe Ruiver
  4. Veronique Peeters:
    29 mei 2017
    Sjoon sjoon sjoon! Ich haop waal det ger neet al te vaol last gaot kriege van die kwaaltjes. Ich haop det ger geweun door kin blieve laupe op deze geweldig sjoone reis! Ger doot ut good en zeent toch al fantastisch ver. Vaol leefs xxx oet Herten!
  5. Susanne Heesen:
    Hoi Jos en Lenie,
    Wat mooi allemaal!
    Ik hoop dat het middenvoetsbeentje meevalt en Jos zijn heup ook. En dat jullie met alle koelen, insmeren, rekken en inpakken weer snel herstellen! In gedachten sturen we jullie vanuit de praktijk helende en energetische positieve kracht!
    Jullie doen het geweldig! Zet hem op!
    Groetjes van ons allemaal van Chiropractie Leudal
  6. Lenie:
    29 mei 2017
    Ha Henk en Ria wat leuk dat jullie nu ook aan het wandelen zijn zijn. Ik dacht dat jullie de 21 ste in Valencia zouden zijn. Maar heel veel wandel plezier ook voor jullie.
    Danke Rinie en Wim voor de lieve woorden
    En Het en Thea wat fijn dat jullie ons volgen, wij doen morgen rustig aan
    En naar Herten doe ik ook Lieve groetjes en het komt wel goed
  7. Jeroen Daniels:
    29 mei 2017
    Gaat top kanjers!! En wat een mooie foto's elke keer pap!! Succes en natuurlijk heel veel plezier morgen weer!! TROTS!! XXX
  8. Patty Van lier:
    30 mei 2017
    Ik probeer die mooie eende pas te visualizeren
  9. Griet:
    30 mei 2017
    Wat jammer dat jullie wat meer last krijgen van blessures!!! Ik hoop dat jullie toch weer samen verder kunnen. Ik vind het knap. Maar wel een belevenis!!!!!
    Morgen weer met volle moed op pad. Heel veel groetjes en sterkte van Griet