Dag tweeëntwintig 25 mei

25 mei 2017

Hola allen, vanmorgen vroeg uit het geweldige Burgos om 6.30 vertrokken mijn begin was niet zo goed,ik had toch wel veel last van het gewicht van mijn rugzak onderweg heeft Jos wat over geladen in zijn rugzak ( sterke man )  het liep wel wat gemakkelijker  maar mijn artoze gaat toch zijn tol eisen, we kunnen mijn rugzak gewoon laten vervoeren maar dat was niet mijn bedoeling. Misschien moet ik er toch maar aan toe geven. Ala, wij waren onderweg, na ruim een uur lopen weer meerendeels langs de rivier de Agé en door de buitenwijken van de stad, kwamen we pas uit de stad. Daarna gingen het veld in, over een mooi pad glooiend naar boven en weer omlaag. Na 6 kilometer kwamen we in het dorp Villalbilla de Burgos waar we koffie dronken we hadden zelf nog brood en fruit bij ons en dat was heerlijk. De zon deed al aardig zijn best en het werd warm,de hoeden gingen op en de zonnecrème moest gesmeerd worden. Zo gingen wij  om 10.00 uur weer verder en gek, na de tweede koffie gaat het altijd beter met mijn gewrichten. Het was een lang wit pad zonder enige schaduw, dus het werd afzien en dat deden wij ook wij hoopte achter iedere heuvel een dorpje te zien of een boom om even in de schaduw te staan maar het duurde drie uur voor ons gebed verhoord werd. Om half twee waren we in onze herberg waar we een heerlijke kamer met douche hebben gereserveerd, de was werd voor ons gedaan en we zitten nu lekker buiten met een drankje dit bericht te schrijven. Wat is het leven toch mooi. Morgen naar Hornillos del Camino, en het belooft weer 28 graden te worden dus ......? Ja weer vroeg uit de veren en voor de hitte proberen op de volgende plaats te zijn. Fijne avond en tot morgen. Buen Camino.

1. Math janssen:
    25 mei 2017
    Lenie, je geeft aan dat het na de 2de koffie beter gaat. Drink die in de ochtend het eerst.
  2. Jeroen Daniels:
    25 mei 2017
    Heerlijk om elke avond dit verhaal weer te lezen. Jullie zijn toppers!! XXX
  3. Patty Van lier:
    Hhhhh..heerlijk
  4. Wilbert en Suzanne Delissen:
    26 mei 2017
    Wat heerlijk om te lezen dat jullie het fijn hebben. Hoop dat het met de pijn beter zal gaan maar anders inderdaad maar gewoon even toegeven aan het laten overbrengen van de rugzak. We hebben bewondering voor jullie reis en vinden het echt ontzettend knap dat jullie dit doen! Succes en natuurlijk lekker genieten!
    Heel veel liefs Suzanne en Wilbert Delissen
  5. Leon en Truus:
    Hoi Jos en Lenie.
    Wat het weer betreft mogen wij ook niet klagen maar wij hoeven geen inspanningen te doen. Wat jullie doen dan hebben wij alleen maar bewondering voor. Ik zeg het nogmaals jullie zijn kanjers. Geniet vooral en hou de moed erin in.
    Gr. Lon en Truus.
  6. Francy:
    Ola Lenie en Jos!
    ook ik geniet elke dag mee van jullie reisverhalen. het rijgt zich zo mooi aan elkaar tot een tocht vol schitterende herinneringen...en dan is "jullie glas nog half-vol" op dit moment, heerlijk! een mooie streek ook! we zijn er ooit met de camper doorgereden.
    Je reisblog doet me denken aan de vele mooie Kerst en Paasstukjes Lenie, waar je me bij geholpen hebt om er iets moois van te maken! In 't begin een ogenschijnlijk grote klus, met wel een mooi vooruitzicht, een tafel vol met groen en allerlei....en maar zwoegen om alle kleine frutsel stukjes in elkaar te steken .....en heeeeel geleidelijk aan ontstaat er iets zo mooi en prachtig, waar je op t laatst supertrots naar zit te kijken.....
    Maar wat is dat zwoegen leuk en gezellig! ( je koffie laat je daar altijd koud worden Lenie :) Voor nu: geniet van deze mooie tocht, het wezenlijke gaat immers om hoe je reist en niet om de bestemming... .......Próspero viaje! Francy en Mik Boes