Dag eenentwintig 24 mei.

24 mei 2017

Hola volgers, hartelijk dank voor jullie lieve reacties! Vandaag ons relex dagje het begon voor ons doen laat 8.30 ontbijtbuffet heerlijk. Na het ontbijt op weg naar de stad eerst naar de kapper Jos had er gisteren al een ontdekt, hij was open en met handen en voeten hebben we duidelijk gemaakt wat we wilden en jawel hoor het is gelukt ( niet zo goed als onze eigen kapper Peter Korsten ) maar we zijn geknipt sorry Peter!! Zie de foto. Fris en fruitig naar de stad, wat is Burgos een super leuke stad met veel kleine winkeltjes en leuke cafés​ echt wel een bezoekje waard. Jos is blij dat we de rugzak bij ons hadden anders had ik van alles willen kopen, maar dat kan nu niet. Eerst een bezoek aan de kathedraal wat een rijkdom niet te geloven indrukwekkend! Na de bezichtiging lunch en een drankje op het plein voor de kathedraal. En net als alle Spanjaarden hier hielden wij vanmiddag ook siësta. Om 18.00 uur weer terug naar het hoogste punt van de stad wat geweldig je kunt er over de hele stad kijken. Onze boodschappen voor morgen gedaan want morgen vroeg van start het gaat hier heel heet worden.En rond 20.00 uur eten dat begint het leven hier pas echt, het is een drukte van jawelste,  na het eten nog even kletsen en dan naar bed.  Morgen meer, Buen Camino.

1. Lies en Wiel:
    25 mei 2017
    Fijn zo'n dagje vrij hé? Dik verdiend, en bij de kapper was het ook gezellig of niet?
    Wat een mooie foto's, en wat een ervaring. geweldig wij zijn super trots op jullie.
    Geniet van alles, maar vooral van elkaar, heel veel groetjes en liefs van ons uit Heytse.
    xxjes
  2. Willmy van de Beek:
    25 mei 2017
    hahaha , gezellig samen naar de kapper , die houden we erin ,behalve dat wassen Jos , geniet ervan !!
  3. Jeroen Daniels:
    Love you!! XXX
  4. Rinie en Wim:
    25 mei 2017
    Zonder die wilde haren wordt het vervolg van de tocht een makkie. Jullie hebben sowieso al aan gewicht verloren, dus er had best wat extra in de rugzak gekund.
    Loop ze!
  5. Griet:
    25 mei 2017
    Hallo lieve mensen. Wat fijn dat er overal toch kappers zijn!!!!! En dan ook nog samen!
    Af en toe moet je wel eens veranderen van kapper bij gebrek aan wat anders!!!!!!!!!!!
    Ik wens jullie een heel fijn weekend. Het wordt hier ook warm. rond de 30graden.
    Jullie zijn kanjers. toi toi toi. groetjes Griet
  6. Els boonhof:
    25 mei 2017
    Hallo allebei.jullie zien er idd weer fris en fruitig uit.we zitten nu aan de koffie in interoperabiliteit de la vega en lopen daarna door naar Fromista. Is wel bloedheet nu.lieve groetjes
  7. Ger en Thea:
    Hola Jos en Leny
    Waat sjoën om ug verhaole te laeze. we genieten ervan.
    Denk eraan om genoeg te drinken met dit warme weer.
    Na een rustdag weer verder....jullie zijn er "geknipt" voor.
    Ultreia en buen camino
  8. Tiny en Henk:
    25 mei 2017
    het ziet er weer patent uit,ga er weer van genieten op jullie enerverende tocht!!
    pas goed op elkaar en tot het volgende berichtje.en goed drinken