Dag drieëntwintig 26 mei

26 mei 2017

Hallo allen, daar zijn we weer. Vanmorgen na veel overleg afscheid genomen van mijn rugzak hij ging voortaan alleen voorop naar het volgende adres. in het begin voelde ik mij wel wat eenzaam, maar dat wende snel, veel vanuit Jos zijn rugzak hebben we over geladen naar mijn zak, maar dat maakte aan gewicht niet uit,zei Jos. Eerst maar een stuk lopen het was zeven uur en op zes kilometer afstand lag San Bol, voor onze tweede koffie (  Math ! )   Het was vandaag prachtig weer gisteren avond heeft het nog geonweerd dus alles wat lekker opgefrist, alhoewel de zon al snel weer door de wolken kwam. We liepen door een adembenemende natuurschoon daar gaan we weer lang over doen want wij moeten overal kijken foto's maken en filmpjes tijd zat. Om de een of andere reden zijn we ons koffie plaatsje voorbij gelopen. En kwamen we om 10.15 uur in Hontanas, wat op tien kilometer afstand lag. Daar onze koffie dan, we troffen er ook weer onze Australiërs en een mevrouw uit Duitsland die zich niet zo lekker voelde, maar ons later toch weer voorbij liep, ze vertelde dat ze blij was dat er een grote weg in de buurt was, als er iets met haar gebeurde kon ze gered worden. Waarop Jos als antwoord gaf, dat ze dat niet bang voor hoefde te zijn hier komen pelgrims genoeg voorbij. Intussen wandelde we aan de ruïne van San Antón voorbij prachtig. Verder door een lange laan met hele oude bomen, en van ver konden wij het dorp Castrojeriz al tegen de berg zien liggen, een stiftkerk aan de ene kant en aan de andere kant het dorp fantastisch! Van Els en Ton die ons een paar dagen voor zijn, hadden wij een leuk adresje voor de nacht gekregen alberges Orion daar kwamen we rond twee uur aan, heel goed verzorgd en heel gezellig. Danke Els en Ton. Vanavond weer samen met alle pelgrims eten dat is altijd leuk. Daarna weer vroeg naar bed morgen 23 kilometer naar Frómista, en mijn rugzak gaat weer vooruit. Morgen weer. Buen Camino.

1. Ger en Wies:
    26 mei 2017
    Wij wensen jullie veel wandelplezier en van de mooie uitzichten maar bij ons word het zaterdag 34 gr en doe de gr. aan Jos
  2. Griet:
    27 mei 2017
    Ik wens jullie veel wandelplezier, ook zonder rugzak. Wat goed dat dit in jullie geval ook kan. Ik wens jullie een heel fijn weekend met niet teveel ongemakken.groetjes Griet
  3. Nora:
    27 mei 2017
    Goed gedaan Lenie de rugzak vooruit sturen ook de groetjes aan Jos
  4. Math en Els Janssen:
    27 mei 2017
    Lenie, het zal nu wel een stuk lichter lopen, zeker met die warme temperaturen. Nu kun je nog meer genieten van alles zonder die zware last op je schouders. Verstandige keuze! Geniet maar weer verder van de mooie omgeving, je medereisgenoten en alles wat onderweg op je pad komt!