Dag tweeëndertig 4 juni

4 juni 2017

Afgelopen nacht zeer slecht geslapen, zoveel herrie in het hotel niet normaal.
Dus vroeg uit de veren en lopen, 20 km gingen wij vandaag"Villadangos del Páramo "
een klein dorpje waar niks kapot is. Daar heb ik vandaag niet veel over te melden!
De weersvoorspelling was regen, het zat ons niet mee, ook kwamen we niet goed opgang vanmorgen last van onze kwaaltjes
Voor we uit de stad waren hadden we al twee uur gelopen en al tweemaal pauze gehouden.
Het leek wel of de rustdag ons geen goed heeft gedaan​. Lood in onze benen
Het was wel bewolkt maar verder was de temperatuur goed en het was nog steeds droog, na nog een dik uur lopen kwamen we vanuit het industrieterrein in het dorpje" Valverde de la Virgen, daar hebben we nog maar eens een pauze ingelast.
Het begint ook al weer wat meer heuvelachtig te worden, dat is dan weer wat minder saai.
Het lopen ging steeds beter, en achter ons zagen we Bonny en Greck alweer aankomen. Even wachten dan maar.
We zijn de laatste acht kilometer samen​ gelopen. Onderweg toch nog even een regenbuitje, maar toen we onze jas eenmaal aan hadden was het al weer droog.
Nog twee kilometer het schiet op, we kwamen om 13.00 uur aan op onze bestemming.
Toch nog allemaal goed gekomen in het hostel waar we  nu zijn hebben we kamer met bad heerlijk, dat hadden we wel even nodig,
Daarna heb ik zoals iedereen hier doet heerlijk siësta gehouden, weer fris ben ik aan mijn verslag begonnen,
in een over volle kroeg vol Spaanse mannen die aan het kaarten waren.
Ook weer herrie, die zijn hoop ik vannacht niet meer hier om zeven uur kunnen we hier eten vanavond.
Morgenvroeg eerst hier ontbijt en dan gaan we er weer fris tegenaan, korte route van 14 kilometer naar
Villares de Órbigo, dan gaan we weer de s echt pelgrimeren in een alberges bij een Belgische mevrouw.

Ben benieuwd. Morgen meer.
Buen Camino.

1. Ton Boonhof:
    4 juni 2017
    Ha lenie en jos effe n rotdag ertussen maar morgen word het leuk.daarna prachtige wandeltocht naar astorga wat ook een heel mooie en gezellige plaats is
    Toi toi en misschien effe niet teveel kilometers? Liefs
  2. Jeroen Daniels:
    Knuffel!! XXX
  3. Hannie:
    4 juni 2017
    na regen komt zonneschijn,ook voor jullie
    toi toi zet hem op .
  4. Tiny en Henk:
    4 juni 2017
    We steunen jullie met een dikke we missen jullie knuffel.konden we jullie maar ff dragen.rust goed uit.tot morgen
  5. Rinie en Wim:
    4 juni 2017
    KOP OP..Jullie kunnen het.
    Dikke knuffel.
    Komt goed.