Dag Twaalf 15 mei

15 mei 2017

Hallo allen, gisteren was het nog heel gezellig, we hebben met z'n allen gegeten het was weer een bond gezelschap, twee Duitse dames een moeder en dochter en een Amerikaan en de eerste Nederlander die we treffen uit Rotterdam en wij zaten samen aan een tafel dat is een mengelmoes van talen maar super leuk.  Vanmorgen is het gelukt om vroeg op te staan en ook vroeg te vertrekken(we gaan het leren ) om half zeven zijn we in Lorca gestart een Canadees stelletje ging zowat gelijk met ons weg, het ging gestaag tussen bos en velden op heel begaanbare wegen ( Els had gelijk ) later meer over Els. Ook nu  weer geweldige vergezichten en geurende veldbloemen, de grote gele brum zag en rook je overal heerlijk. Vilatuerta hebben we koffie met een croissantje genomen heerlijk het was nog vroeg toe we vanuit daar weer vertrokken. Een mooie stad met de San Miguel kathedraal en een mooi museum,maar alles was dicht op maandag.verder langs kleine kapelletjes die zomaar midden in het veld staan. Vanaf het kleine plaatsje Azqueta wat de een en een halve kilometer voor onze eindbestemming ligt werdt het toch nog een hele klim tjonge tjonge ! Boven​ gekomen wachten ons een verrassing Els en Ton Boonhof dat is een stel wat we kennen van de info avonden en de oefen tocht toen we met de voorbereidingen voor de Camino bezig waren, ze zijn in St -Jean- Pied- de- Port vertrokken en wij van Somport, vanavond gaan we samen eten en dan hebben we dezelfde alberges dat wordt nog gezellig het kijkt wel een schoolreisje hihi. Morgen weer Buen Camino.

1. Marian:
    15 mei 2017
    het klinkt alsof het eens een keer meevalt!
  2. Rinie en Wim:
    15 mei 2017
    Op naar het overwinnen van de volgende dip. Laat die maar zo lang mogelijk wegblijven, liefst minimaal zes weken.
    Hoe groot is de rol van gebarentaal in de communicatie?
    Veel plezier met het "mengelmoezen" en blijf vooral genieten.
    Rinie en Wim
  3. Veronique Peeters:
    Haaaaiii,

Wat heerlijk, wat heerlijk om mee te lezen. Wat gezellig om zoveel diverse mensen te ontmoeten en ondanks de diverse talen toch een gezellige avond met elkaar te hebben. Leuk om op Facebook een foto van jouw te zien Lenie!
    Fijne avond... slaap lekker en tot morgen

Liefs Bart Niek en Sjors
  4. Ben en Betsie:
    15 mei 2017
    Wat een mooie verhalen Lenie kan me voorstellen dat het af en toe behoorlijk zwaar is petje af.
    Succes met de rest van de tocht groetjes uit Herten van Ben en Betsie
  5. Jeroen Daniels:
    15 mei 2017
    Wat ben ik blij te lezen dat het goed gegaan is heerlijk. Nu op naar een hele gezellige avond!! XXX
  6. Jolanda en Marcel:
    15 mei 2017
    Ontzettend leuk te lezen dat jullie het zo gezellig hebben met al die mensen die dezelfde 'missie' hebben. Ga zo door met de tocht en succes voor de komende route.
    Groeten Jolanda en Marcel.
  7. Stefan Habets:
    15 mei 2017
    Ongelofelijk wat een onderneming. Veel succes gewenst.
    Groet, Stefan Habets
  8. Math janssen:
    15 mei 2017
    Lenie de foto`s begint auch te lukke mer ich zeen Jos neet?