Dag elf 14 mei

14 mei 2017 - Lorca, Spanje

Zondag en Moederdag. De mevrouw van het hostel heeft gisteren onze was gewassen en gedroogd toen we terug kwamen stond het mandje met de was netjes opgevouwen op tafel, we konden alles zo inpakken SUPER DANK JE WEL! Vroeg naar bed en wederom slecht geslapen en vroeg opgestaan om half acht is de bakker open en wij zijn er. 8.00 uur zijn we van start het vlot aardig heel veel omhoog en veel paden met keien, voor mij en mijn knie en heup heel zwaar (  Jeroen schrijft mij een berichtje hoe lief hij mij vind en als mijn tranen gedroogd zijn doet mijn oudste zoon Ronald daar nog een schepje bovenop ) ik heb mijn dag niet, Jos pept mij op en zegt dat het goed gaat wij dachten dat het een makkelijke route was maar dat viel vies tegen. Niet bergje,maar berg op en af de omgeving is prachtig en het weer was ook geweldig. Maar toch kon ik niet zo geniete vandaag. Ik kwam mij zelf tegen zo noemen ze dat toch? We wilde tot Vilatuerta maar we zijn vroegtijdig gestopt in Lorca. Een kamer voor ons twee. Lekker gedoucht en onze was zelf moeten doen en die hangt lekker te drogen, we gaan zo een hapje eten en een glaasje wijn drinken. Morgen zal het beter gaan. Buen Camino.‍♀️

1. Ria Vossen:
    14 mei 2017
    Jos en Lenie. Wat geweldig knap van jullie. Normaal dat het eens ietsje minder gaat toch. Maar dat komt allemaal op zijn pootjes terecht. Super dat we jullie zo kunnen volgen. Een heel avontuur. Voor zometeen smakelijk eten en morgen weer fris de beentjes eronder. Liefs Ria en Michel.
  2. Ton Boonhof:
    14 mei 2017
    Hoi Lenie. Je bent niet de enigste. Ik zat er vandaag ook helemaal doorheen en Ton heeft me behoorlijk op moeten peppen . We vonden stukken zelfs gevaarlijk. Maar na Lorca werd het makkelijker. Soms bijna vlak zelfs. We zijn tot Lizarra Estella doorgelopen. Toi toi en lieve groet.
  3. Hannie:
    Lieve Lenie en Jos
    In gedachten trekken wij jullie door de zware momenten heen.
    Kom op Lenie Je kunt het.
    Morgen komt er weer een keuze dag en gaat de zon weer schijnen. in je hart.
  4. Rinie en Wim:
    14 mei 2017
    Een dag minder mag best. Kom op je kunt het.Geniet lekker van je wijntje,en morgen fris weer op.Toy, toy voor jullie allebei.Wij zijn trots op jullie.
    Lieve groetjes.
  5. Jeroen Daniels:
    14 mei 2017
    Hou van jullie!! Kom op, door zetten jullie doen het echt geweldig en na elk diepte punt komt weer een hoogte punt.
  6. Mia gubbels:
    14 mei 2017
    We kijken iedere dag uit naar jullie verslag. Geweldig wat jullie doen. Hou de moed er in en als je nog aan de wijn zit proost
  7. Lies en Wiel:
    14 mei 2017
    Toch ondanks deze zwaardere dag wens wij jou een fijne moeder dag, en voor Jos ook een opsteker. Deze hebben jullie zeer zeker nu al verdient, wij zijn apen trots op jullie.
    Probeer toch er te genieten ondanks de inspanningen, maar daar twijfelen wij ook niet aan. Ook wij kijken iedere dag uit naar jullie verhaal, XXX jes en goeds vanuit Heytse.
  8. Lenie:
    14 mei 2017
    Komt goed, dank jullie voor de lieve woorden,
    dat doet mij maar ook Jos heel goed.
    Els wij gaan ons zeker nog treffen zet hem op ook jij kunt het tot snel !!
  9. Griet:
    Lieve Lenie en Jos.
    Wat een mooie en emotionele verhalen. Ik wandel met jullie mee en wens jullie heel veel sterkte. Jullie doen het super. Iedereen kan trots op jullie zijn. Ik heb een paar dagen niet kunnen kijken maar nu volg ik jullie weer. Toi toi toi. groetjes Griet
  10. Ger en Wies:
    15 mei 2017
    Hoi Jos en Lenie. Wij vinden het heel leuk dat wij dagelijks jullie reisverslag kunnen volgen. Het lijkt ons super om deze wandelingen te maken. Hou de moed erin en we wensen jullie, ondanks de kleine moeilijkheden, heel veel wandelplezier. Ger en Wies
  11. Jet:
    15 mei 2017
    Heel knap wat jullie doen!! Zet `m op Lenie you can do it!!
    Nog heel veel wandelplezier, groetjes, Jet