Dag negen 12 mei

12 mei 2017

Vandaag Montréal - Tiebas 15 kilometer lekker rustig dachten wij, Maar die iluzie konden we heel snel vergeten het ging vanmorgen heel snel en stijl omhoog en weer omlaag enz ......enz...... er kwam geen eind aan het was een grillig pad, veel door bossen en langs bergkanten waar je zelfs je wandestok niet kon gebruiken zo dicht op het kantje, kijken naar de mooie omgeving onder het lopen, niet doen!!  Dan moet je stilstaan anders donder je van de berg af. In een geweldig leuk dorpje hebben wij onze lunch gebruikt en wie kwam ons gezelschap houden je raad het al ?.... Charlie natuurlijk die gaan we nog missen. Om een uur gaat het regenen  Zegt Jos?? Nog 4 kilometer als we thuis zijn doen we dat in een uur, hier zeker twee uur Charlie met zijn lange benen voorop wij klimmen achter hem aan op en af en ik denk waar ben ik aan begonnen, en dan opeens zijn we in Tiebas hè hè!! Gelukkig !  En wederom hielden wij het vandaag droog. Na de douch eerst in de bar een drankje en Jos heeft een goed gesprek met ja hoor.....? Charlie. We kunnen pas om negen uur eten (sorry ik moest even op slaan ) op het eten wachten we dus nog daarna naar bed

morgen meer Buen Camino.☔️

1. Henk en Ria:
    12 mei 2017
    Hallo Jos en Lenie, leuk om jullie verhalen te lezen! Blijf genieten van de omgeving en de ontmoetingen met de andere pelgrims. Buen camino!
  2. Math janssen:
    12 mei 2017
    Hub ger al kuute wie beschuut busse? zoe joa, flink euver loate strieke.

veul wanjel plezeer.

Math Janssen vanoet eine luie stoal.
  3. Math janssen:
    12 mei 2017
    Gistere dokumantaire gezeen. Ging euver de route Santiago de Compostella. Op t eind punt hubbe ze lekkere kook.

Math
  4. Hein en Gerry:
    12 mei 2017
    Jos en Lenie zolang wij nog berichten van jullie krijgen gaat het prima met jullue vol houden fietsen gaat een stuk gemakkelijker
    Groetjes
    Gerry en snelle Heintje
  5. Ton Boonhof:
    12 mei 2017
    Ha jos en lenie .heel herkenbaar allemaal.wij zijn morgen in puente la reina.toi toi en groetjes
  6. Jeroen Daniels:
    Welke zender Math?
  7. Ellen:
    12 mei 2017
    Pff klinkt mooi maar volgens mij ook soms erg spannend, wat een uitdaging zeg! Maar jullie kunnen dit want jullie zijn echt bikkels, ik vind het het knap wat jullie doen!
    Kijken jullie een wel een beetje uit daar? Xxx
  8. Mia gubbels:
    14 mei 2017
    We kijken iedere dag weer uit naar jullie reisverslag. Geweldig wat jullie doen en jou de moed er in. Als je nog aan de wijn zit proost.