Dag acht 11 mei.

11 mei 2017

Donderdagmorgen wij zijn wakker geworden in hotel heerlijk de schone en droge was stond al aan onze deur super, nadat we ons heerlijk hadden geknuffeld dat is natuurlijk ook nodig . Hebben we om half acht ontbijt gehad, en heb ik verder mijn zaakjes bijgewerkt. Eer dat we goed en wel onderweg waren was het half tien en zag het er naar uit dat we onze poncho's moesten aantrekken regen maar we besloten toch met regenjas rugzakhoes en been klamachen op lag te gaan. We starten op bergpaden en landwegen dicht begroeid met veldbloemen en lange natte grassen dus we zijn heel blij met onze gamaschen zo houden we onze broek droog en onze benen. Het is de bedoeling dat we in Montreal uitkomen vandaag zo'n 28 kilometer en wij willen het graag droog houden, achter de berg onweerd het en we lopen door een prachtig natuurgebied met veel groen en gele brum, bergje op en bergje af lunch op een steen het blijft dreigen, maar het is nog steeds droog prachtige bergtoppen met jammer genoeg wel honderden windmolens als de ⛅ zon komt is het heet, en dan komen heel veel beton paden witte beton dus is het nog warmer Alle dorpjes zijn uitgestorven     " siesta " dus ook geen koffie langzaam naderen​ we op onze eindbestemming phoe phoe dat was een hele klus. Intussen hebben de twee Franse dames zich bij ons aangesloten wij hebben het droog gehouden gelukkig , bij de alberges was de beheerderster nog niet aanwezig pas o zeven uur ik was niet zo blij met ons verblijf maar na 8 uur lopen heb ik toch maar een douche​ en hebben we bed uit gekozen  toen we naar de bar gingen riep de Franse damen dat ze op ons hadden gewacht met eten en we konden zo aanschuiven opwe waren met 6 de twee Franse dames een Italiaan en een Canadees en wij we kregen linze soep een soort pittige aardappel en lamsvlees daarna gemengd fruit heel lekker allemaal behalve de aardappel de Canadees heeft alles vertaald en met een glas wijn op werd het een hele gezellige avond niks meer geschreven iedereen sliep al. Morgen meer Buen Camino

1. Rinie en Wim:
    11 mei 2017
    Super!! Geweldig dat we iedere dag op de hoogte worden gehouden.
    Geniet maar lekker. Gr.
  2. Lies en Wiel:
    11 mei 2017
    De knuffel is super, maar de regen was minder, maar dat zal de pret niet drukken, geniet ervan, Lieve groetjes van ons. xxjes
  3. Hannie:
    Hoi Jos en Lenie
    Fijn om elke dag jullie reisverslag te lezen.op deze wijze zijn jullie toch niet zo heel ver weg.
    Ben zeer benieuwd naar de foto's.
    Hebben vorige week in Kevalaer een kaarsje aan gestoken voor jullie ,dat het jullie onderweg goed mag gaan.Als het even niet gaat zoals jullie het willen zeg dan tegen jezelf "kom op je kunt het nog even doorbijten".Toi toi⛱
  4. Nora:
    12 mei 2017
    Heerlijk Lenie om jullie reisverslag te lezen
  5. Leon en Truus:
    Hallo wandelaars.
    Het wordt tijd voor wat beter weer. Maar jullie gaan vol goede moed toch steeds door. Kanjers noemen ze dat.
    Gr.Lon en Truus.
  6. Jo en Riet:
    12 mei 2017
    Mooie reis verhalen dank jullie daar voor.
    Gaarne een paar foto's .
    Geniet!!!!

Gr Riet en Jo en Annie.
  7. Ellen:
    12 mei 2017
    Wat geweldig leuk om jullie dagen in de verslagen terug te lezen, zo zijn we toch nog een beetje dichtbij! Jullie zijn toppers, ontzettend knap wat jullie presteren! Hier zijn we ontzettend trots op jullie en lezen heel aandachtig jullie verhalen hier mee.
    xxx van mij.