Dag drie.

6 mei 2017

Vanmorgen na een goede nachtrust, en een zeer slecht ontbijt zijn we begonnen met de tweede etappen van Villanua naar Jaca net als de meeste pelgrims hebben ook wij een stokbrood en worst gekocht voor onze picknick daarna van start weer langs een gletsjer rivier ook weer geweldige mooie natuur de berg met de eeuwige sneeuw bleef wel 8 kilometer in zicht wij hebben genoten maar we liepen ook vaak langs de autoweg dat was wel storend. De plaats voor ons eindpunt was Castiello de Jaca daar hebben we een extra pauze ingelast en genoten van de cultuur en historie. Op onze Camino Arogones ontmoeten we zeer weinig tot geen pelgrims. Alleen in de pegrimsherbergen ontmoetten we een enkeling. Vandaag in de herberg zijn er wel enkelen en toen we in de stad gingen eten troffen we bij toeval het echtpaar van Bosten wat we bij onze eerste tocht al hadden getroffen dat was weer even leuk. Jos gaat er hopenlijk zo wat foto's bij zetten .Tot morgen weer Beun Camino.

1. Veronique Peeters:
    6 mei 2017
    Succes .. leuk om mee te " reizen" via jullie blog!
  2. Lies en Wiel:
    6 mei 2017
    Fijn dat wij wat kunnen lezen van jullie, wij zijn veel met jullie bezig, en zijn apentrots op jullie. Groetjes Wiel en Lies.
    Geniet er van xx
  3. Belinda:
    Jos, wel wat foto s
  4. Leon en Truus:
    Hoi wandelaars
    Fijn om te horen dat jullie nu echt onderweg zijn. Wij wensen jullie veel succes en geniet van alles. Doeiïiiiiiiioooooooooiii en groetjes.
  5. Ger en Wies:
    7 mei 2017
    Heel veel sterkte op jullie wandeltocht gr ger en wies
  6. Lies en Wiel:
    Geniet er van.....
  7. Stephan en Patricia:
    7 mei 2017
    Heel veel succes!! Het zijn behoorlijk wat kilometers!
    En geniet van alle mooie indrukken en mooie momenten!
    Leuk om jullie reisverhalen te lezen.
    Groetjes Stephan en Patricia
  8. Wilbert en Suzanne Delissen:
    Lieve Jos en Lenie
    Leuk om jullie reis verhalen te kunnen lezen via deze blog.
    Geniet maar lekker van al het moois wat jullie op jullie reis tegenkomen en veel succes en plezier.
    Hele dikke kus en knuffel van Riet en Ann
  9. Susanne Heesen:
    Hoi Jos en Lenie,
    Wat leuk om mee te mogen te lezen en daarmee 'virtueel wandelen'!
    Heel veel plezier en geniet ervan! Een geweldig mooie en inspirerende reis gewenst!
    Lieve groetjes,
    Susanne