Dag zeventien 20 mei

20 mei 2017

Beunos dias allen. Daar ben ik weer na een heerlijk ontbijt in onze Spaanse kamer gingen we pas om kwart voor acht op​ pad vanmorgen. Zo lelijk het dorp bij binnenkomst er uitzag zo leuk was het op onze kamer en gisteren bij het diner we zaten bij drie jonge mannen uit Oostenrijk en een Nederlandse Anneke uit Groningen en er waren de Aziatische dames bij ons aan tafel het werd een een gezellige avond. Terug naar vanmorgen vanaf. Cirueña naar Castildelgado dat is de afspraak. Het vlotte gestaag het prachtige landschap en de mist boven de bergen was geweldig, en om half tien gingen we in Santo Domingo de kathedraal binnen daar waar de haan en de kippen zitten dat verhaal ga ik jullie besparen ( dat moeten jullie opzoeken of wachten totdat we thuis zijn  ) een prachtige kerk waar we graag een uur voor over hadden. Het was te vroeg voor koffie daarom zijn we verder gelopen en in Grañòn hebben met twee Duitse dames die we al eerder troffen koffie gedronken met een heerlijk broodje op het plein voor de kerk. Vandaar was het nog zes kilometer op  een zeer goed begaanbaar pad tussen zo ver je kon kijken graanvelden. Aangekomen in Castildelgado een klein plaatsje waar niks kapot is maar een geweldig verbouwde alberges met ook twee persoons kamers waarvan wij er een gereserveerd hadden het ziet er super uit. Ons wasje hangt al weer te drogen en ik zit nu op het terras van waaruit ik dit verhaal schreef. En waar ik over een wel zeer vervelend stoepje flink onderuit gegaan ben met mijn glas wijn en mijn tablet  in mijn handen ( jammer van de wijn ) maar het is allemaal goed gekomen gelukkig. Wij wensen jullie een hele mooie zaterdagavond en voor SVVH en vooral de oud bestuursleden proficiat en een hele fijne feestavond. Tot morgen Buen Camino.

1. Ben en Betsie:
    20 mei 2017
    Ehoi Lenie en Jos wat weer een mooi verhaal zo te horen genieten jullie van deze tocht.
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier op jullie verdere tocht.
    Groetjes Ben en Betsie
  2. Rinie en Wim:
    20 mei 2017
    Super, super. Wat mooi..Hopelijk morgen geen last van je val.
    Geniet maar lekker van je wijntje. Tot morgen..
    Fijne avond en een goede nacht.
  3. Wilbert en Suzanne Delissen:
    21 mei 2017
    Wat een prachtige verhalen horen we via Wilbert en Suzanne. Zij lezen ons iedere keer als ze bij ons komen jullie reisverhalen voor en laten ons de foto,s zien. Zo ook nu vanmorgen. We vinden het heel erg mooi om te zien waar jullie allemaal lopen en de leuke verhalen die jullie schrijven. Geniet er maar lekker en heel veel succes met jullie tocht! Hele dikke knuffel van An en Jac