Dag zevenenveertig 19 Juni

19 juni 2017

Hola allen, gisterenavond op het plein in het Arzúa gegeten, echt een gezellig pleintje!
Vroeg slapen maar, dat is snel gezegd.
Bloedheet op onze kamer we zweten ons bed uit en al voor de telefoon afgaat staan we al langs ons bed en ruimen we onze spullen in onze rugzakken, we weten intussen precies hoe dat moet dat gaat heel geroutineerd.
Om zes uur staan we dan ook buiten, en wandelen we de pijlen na richting bospad. Het is nog schemering als we op het pad aankomen daar het is wel uitkijken geblazen op de keien anders lig je zo op je gezicht in het donker.
Na een half uur begint het stilaan licht te worden, de omgeving is prachtig  veelal door bossen en kleine dorpjes.
Wel verrassend veel bergop en bergaf.

Ons ontbijt hebben we in Calzada genomen, want op een donut ga je geen twintig kilometer lopen dat is niet zo slim
Het doel van vandaag is O Pedrouzo  dat is na de koffie nog 12 kilometer, dus daar gaan we weer.

We lopen in lange rijen achter elkaar aan het is net een wandeltocht van het kerkeböske, dan kun je je het een beetje voorstellen hoe dat gaat hier. vandaag veel alleen gelopen ieder met onze eigen gedachten.
Al met al was het een mooie wandeltocht,  toch was het anders dan anders. Morgen zijn we klaar.
We liepen flink door en waren dan ook al om. 12.00 uur al op ons adres vandaag,
zo vroegste dat de kamer nog niet klaar was.
We hebben heerlijk in de tuin gezeten met een drankje erbij, niet zo heel erg toch?

Toen de kamer klaar was zijn we gaan douchen en het dorp gaan verkennen, toen we onze boodschappen gedaan hadden en de koffie op, dachten we slim te zijn en een kortere weg naar ons adres te vinden dat liep wel even anders.
We kwamen uit op de Camino en uiteindelijk hebben we de laatste twee kilometer van de Camino dubbel gelopen.
En nu zijn we er helemaal klaar mee, straks nog een hapje eten en weer vroeg het bed in.

Morgen lopen we Santeago binnen.
Liefs van ons
Beun Camino.

1. Leon en Truus:
    19 juni 2017
    Wow wat spannend en het zit er bijna op. Wat het weer betreft is het hier ook tropisch warm en kurkdroog. Nog effe er tegenaan en dan hebben jullie je doel bereikt. Knap en nog eens knap en onvergetelijk en een mooie prestatie voor jullie beide.
    Gr.lon en Truus.
  2. Ben en Betsie:
    19 juni 2017
    Hoi Jos en Lenie morgen de laatste dag wat knap wat jullie gedaan hebben ik denk dat het afkicken wordt als jullie klaar zijn.
    Petje af .
    Heel veel lieve groeten van Ben en Betsie.
  3. Helene Fredrix:
    19 juni 2017
    Wauw, morgen de laatste dag; respect voor hoe jullie dit hebben gedaan.!!!
    Lijkt me spannend om dan eindelijk aan te komen waar je al die weken naar toe leeft. Een hele mooie dag morgen; we zijn weer benieuwd naar jullie verhaal.

Groetjes Helene en Theo
  4. Hannie:
    19 juni 2017
    Super petje af en........ga maar vroeg naar bed des te eerder zijn het bij jullie doel.slaap lekker en droom ze
  5. Rinie en Wim:
    19 juni 2017
    Super. Morgen nog effe genieten. . OP naar de TOP.
  6. Rinie en Wim:
    Super. Nog effe genieten. OP naar de TOP
  7. Ton Boonhof:
    19 juni 2017
    Voor jullie morgen de grote dag.geniet ervan.zal heel mooi zijn.tot morgen een keertje denk ik.lieve groet.
  8. Jeroen Daniels:
    19 juni 2017
    ik kan maar in woord wat vandaag in mij opkomt, TROTS!! echt heel TROTS!!
  9. Lies en Wiel:
    19 juni 2017
    Zo Kanjers het zit er bijna op, het is wat Jeroen zegt TROTS !! meer zeg ik ook niet.......... een heel mooie dag morgen geniet er van.
    wij en meerdere mensen gaan jullie verhalen missen, iedere dag weer opnieuw super wat jullie neer gezet hebben. Ik zal morgen aan jullie denken, en kijk er naar uit om jullie weer een knuffel te geven, TROTS !! Liefs van Wiel en Lies xxjes
  10. Tiny en Henk:
    19 juni 2017
    Hoi,nog een keer in alle vroegte op pad.het is goed geweest.wij zijn supertrots op jullie.we zullen jullie mooie verhalen,foto's gaan missen.een heel mooie dag gewenst!!!lieve groet henk en tiny
  11. Wilbert en Suzanne Delissen:
    19 juni 2017
    Heel veel succes morgen en geniet met volle teugen deze laatste dag! Laat met trots morgen de laatste stempel zetten! Jullie zijn kanjers! Respect voor wat jullie hebben gepresteerd en we zullen de mooie verhalen gaan missen iedere dag!
    Heel veel liefs uit Roggel!
  12. Math en Els Janssen:
    20 juni 2017
    Hoi Lenie en Jos,
    Vandaag lopen jullie de laatste kilometers. Het is nu bijna tien uur in de ochtend , en gaan jullie zo meteen in een of ander idyllisch plaatsje een kopje koffie drinken.
    Wij zitten nu ook buiten te genieten van het mooie weer met een kopje koffie. Vele kilometers van jullie verwijderd maar in gedachten bij jullie en onder de indruk van jullie geweldige prestatie tot nu toe. Proost en op naar de laatste kilometers.
    Math en Els