Dag negentien 22mei

22 mei 2017

Goedemiddag of in het Spaans i buenos tardes, vanmorgen na het ontbijt ( met Bonny en Greck de Australiërs, ja die!! ) om kwart over acht zijn we vertrokken vanuit Villafranca naar Atapuerca zo'n 18.5 kilometers de eerste 2.5 uur zijn we omhoog gelopen met ook enkele flinke afdalingen, door wel prachtige bossen met midden in het bos een picknick plaats met van allerlei kunst. Na vier uur lopen kwamen we in het dorp San Joan Ortega op 1040 meter hoogte een flinke klim dus. Op veelal grind paden maar ook veel op keienpad dan voel je je voeten en je knieën en je heupen ook heel goed,  maar niemand zegt dat de de Camino gemakkelijk gaat. We dronken onze koffie en gingen verder naar Agės en vandaar naar Atapuerca waar we vanacht zullen blijven. Intussen zijn we al ruim 350 kilometer onderweg, morgen gaan we naar Burgos waar we een rustdag houden om de stad te bekijken. Tot morgen Buen Camino!

1. Els boonhof:
    Hallo Lenie en Jos,
    Jullie gaan lekker! Wij zagen de bossen onderweg vanuit de bus. Zag er sjiek uit. Wij zijn in Burgos en hebben het er even van genomen. Jullie halen ons vast en zeker wel weer in. Groetjes Els en Ton
  2. Rinie en Wim:
    22 mei 2017
    Het ziet er allemaal mooi uit . Jullie genieten er echt van.
    Knap!!
    Lieve groetjes
  3. Hannie:
    22 mei 2017
    Het gaat goed met jullie zo te zien ,wat een mooi landschap.Geniet van jullie wandelvakantie .ook wij kijken elke uit naar jou verslag van de dag
  4. Jeroen Daniels:
    22 mei 2017
    Bikkels ben trots op jullie!! en laat me niet lezen dat jullie een keer de bus gepakt hebben!!
  5. Jos en Lenie:
    22 mei 2017
    Tot mogtoe was hen niet nodig Jeroen
  6. Edwin:
    22 mei 2017
    Wat een prestatie tot nu toe. Die rustdag hebben jullie echt wel verdiend straks in Burgos.
  7. Ria Feijen:
    22 mei 2017
    Geniet in Burgos, leuke stad!
    Groetjes Henk en Ria
  8. Lies en Wiel:
    22 mei 2017
    Jullie zijn echte toppers, en mooie foto's en film.
  9. Ger en Wies:
    22 mei 2017
    Geniet van de geweldige natuur en heel veel wandel plezier en doe jos de groetes van ons gr wies en ger
  10. M.Hendrix:
    23 mei 2017
    Sorry, sorry sorry.
    Ben er vandaag pas achter gekomen hoe ik jullie Blogger (of hoe dit heet) kon lezen.
    Wat een verhalen al tot nu toe.
    Knappe prestatie hebben jullie al geleverd.
    Kom beslist weer gauw met een reactie.
    Ga verder met genieten.
    Liefs en een knuffel voor jullie allebei
  11. Tiny en Henk:
    23 mei 2017
    Hoi jongelui,eindelijk heb ik jullie gevonden op de blog.wat een ervaring en zeer mooie foto's.ga morgen maar eens lekker uitrusten.super knap.ook de hartelijke groetjes van henk.